Veel gestelde vragen

Al uw gestelde vragen beantwoord.


Top meest gestelde vragen

Controleer of je het juiste e-mailadres (inlognaam) gebruikt en er geen spelfouten in staan. Controleer of je het juist wachtwoord gebruikt. Controleer ook of de CAPS LOCK niet aan staat. CAPS LOCK zorg ervoor dat je altijd in hoofdletters typt. Deze knop zit naast de letter ‘a’ op je toetsenbord. Voor de zekerheid kun je je wachtwoord veranderen, zie bij de vraag 'Hoe maak ik een nieuw wachtwoord aan?' hoe dat moet.
1. Klik rechtsboven op: Inloggen. 2. Klik op: wachtwoord vergeten. 3. Vul je e-mailadres waarmee je je hebt geregistreerd in. 4. Klik op: wachtwoord opvragen. 5. Open je e-mailinbox en open de e-mail van Team Sportal met als onderwerp: Wachtwoord reset aangevraagd. 6. Klik op de link in de e-mail. 7. Vul je e-mailadres waarmee je geregistreerd bent in. 8. Vul je nieuwe wachtwoord in bij Password en bij Confirm Password om het nieuwe wachtwoord te bevestigen. 9. Klik op: Instellen. 10. Je kan inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Je kan een nieuw wachtwoord aanvragen via de inlogpagina (rechtsboven op 'Inloggen' klikken). Klik op wachtwoord vergeten, vul je e-mailadres in en je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met een mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je inlog is je e-mailadres waarmee je geregistreerd staat. Mocht je jouw inloggegevens zijn vergeten danmag je telefonisch contact opnemen; +31 (0)50 - 7001547 of een e-mail sturen naar info@sportal.nl
Een pasdag is een mogelijkheid om kleding te passen die jouw opleiding/organisatie verplicht stelt aan te schaffen. Deze kleding is doorgaans met bedrukking en kan derhalve niet geretourneerd worden. Daarom is het van belang dat je de juiste maat past en besteld.
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Check je ongewenste e-mailinbox. Mocht de bevestiging hier niet in staan log dan in en ga naar 'Mijn Portaal' en naar het item: 'Bestellingen'. Hier staat de bestelling bevestigd. Mocht dit niet het geval zijn stuur dan een e-mail naar info@sportal.nl met je naam, adresgegevens en bestelde artikelen.
Stuur een e-mail naar info@sportal.nl dat je niet aanwezig kan zijn. Wijzig vervolgens je pasdag; ga naar Mijn Portaal en schrijf je uit bij ‘jouw pasdagen’. Vervolgens worden er bij hetzelfde overzicht alternatieve pasdagen weergegeven waaruit je kan kiezen.